Vyjednávání v nákupu

Rozvoj mezilidských dovedností

Rozvojové programy a kurzy jsou připravovány vždy “na míru” danému zákazníkovi a jeho zaměstnancům.

 

VYJEDNÁVÁNÍ V NÁKUPU

V rámci tohoto tématu se využívá pro rozvoj vyjednávacích dovedností osvědčená nákupní matice a současné poznatky o fungování mozku. Učí se, jak zvolit účinnou strategii pro daného dodavatele. Zlepšují se dovednosti při vyjednávání s „monopolními“ a strategickými dodavateli nebo jak efektivně využít svoji nákupní sílu tam, kde se to hodí.

 

 

MÁTE ZÁJEM O VYTVOŘENÍ KURZU NEBO ROZVOJOVÉHO PROGRAMU NA TOTO TÉMA? VYPLŇTE PROSÍM TENTO FORMULÁŘ:

     

    OSTATNÍ TÉMATA Z ROZVOJE MEZILIDSKÝCH DOVEDNOSTÍ:

     

    MOZEK JAKO REŽISÉR ÚSPĚŠNOSTI (KOMUNIKACE A VZTAHY)

    ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTU (ASERTIVITA A SEBEÚCTA) PODLE MOZKU

    VEDENÍ LIDÍ (LEADERSHIP)

    VÝKONNÝ TÝM A JEHO VEDENÍ

    ZVLÁDÁNÍ ZMĚN A S TÍM SPOJENÝCH EMOCÍ

    MOZEK JAKO REŽISÉR VYJEDNÁVÁNÍ

    PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI

    VEDENÍ PORAD

    LEKTORSKÉ DOVEDNOSTI

    MOTIVACE

    KOUČOVÁNÍ POSTAVENÉ NA MOZKU (VEDOUCÍ JAKO KOUČ)